Επιστροφές

Οποιαδήποτε επιστροφή προϊόντων  γίνεται μόνο κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης ή αποστολήs e- mail στο info@pael.gr. Ο πελάτης διατηρεί το δικαίωμα υπαναχώρησης και έχει προθεσμία δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών όπου μπορεί να επιστρέψει το προϊόν. Σε περίπτωση που η 14η ημέρα πέφτει σε σάββατο, κυριακή ή αργία, τότε η προθεσμία επιμηκύνεται έως την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Το προϊόν θα πρέπει να συνοδεύεται από το σχετικό αποδεικτικό συναλλαγής (απόδειξη λιανικής πώλησης ή τιμολόγιο - δελτίο αποστολής). Οι επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προϊόντα που ο πελάτης επιθυμεί να επιστρέψει βρίσκονται στην ίδια ακριβώς κατάσταση στην οποία παρελήφθησαν, χωρίς δηλαδή να έχουν αποσφραγισθεί (αφαίρεση προστατευτικής ζελατίνας) ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους.ο αγοραστής μπορεί να επιλέξει
- την επιστροφή του προϊόντος αλλαγή του με ένα άλλο προϊόν ίσης ή μεγαλύτερης αξίας.
- αποζημίωση ίση με το κόστος των επιστρεφόμενων προϊόντων
η οποία θα ολοκληρωθεί εντός 5 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που θα παραληφθούν τα προϊόντα. Η επιστροφή θα γίνει με πίστωση του τραπεζικού λογαριασμού του πελάτη και εφόσον το προϊόν έχει επιστραφεί και παραληφθεί στην έδρα μας.



παρακαλούμε, σημειώστε ότι τα έξοδα μεταφοράς εμπίπτουν στον πελάτη κατά την αποστολή του προιόντος (το προιόν αποστέλλεται με ευθύνη του πελάτη).

Σας συμβουλεύουμε να επιστρέψετε το προϊόν ως συστημένο δέμα και να επιλέξετε ενδεχομένως αποστολή δηλωμένης αξίας που να αντιπροσωπεύει το κόστος των προϊόντων που αποστέλλετε. Κάτι τέτοιο είναι απαραίτητο σε περίπτωση κλοπής ή απώλειας από τις μεταφορικές υπηρεσίες.
Σε κάθε περίπτωση, η επιστροφή πραγματοποιείται υπευθύνη του πελάτη.

Κάθε προιόν που θα έχει υποστεί ζημιές, ή του οποίου η συσκευασία θα έχει υποστεί φθορές, δε θα λάβει αποζημίωση. Αν το προϊόν που επιστράφηκε είναι ελλιπές ή έχει υποστεί ζημιές, μια μείωση της τιμής θα εφαρμοστεί σύμφωνα με τη διάγνωση που θα πραγματοποιηθεί από το τμήμα του pael.gr